Як вибрати товар для продажу: Повний гід

Порадник для підприємців: знаходимо прибутковий продукт!

Ця пропозиція закінчиться через:

днів

00

годин

хвилин

секунд

 

FREE 

Звичайна ціна:

1999

 грн

БЕЗКОШТОВНО 

0 грн

* залишилось 7 безкоштовних місць

Що ви отримаєте?
Оптимізуйте товарний бізнес на новий рівень
Будьте в курсі актуальних тенденцій, щоб знайти затребуване.
Отримайте глибокий аналіз перспективних категорій та їх потенціалу.
Генеруйте унікальні концепції для вашого бізнесу, виділяйтесь.
Оцініть інтерес покупців до вашої ідеї до запуску.
Переваги CRM
Хто виграє від навчання?
Наші учні — підприємці, арбітражники, новачки, досвідчені продавці, інфобізнесмени
Тим, хто робить перші кроки у бізнесі. Допоможемо знайти ідеї та уникнути поширених помилок.
З чого стартувати? Отримайте чіткий план дій та інструменти для аналізу ринку.
Розширюєте асортимент? Дізнайтесь, що зараз в тренді та як залучити нових клієнтів.
Шукаєте перспективні напрямки? Оцініть потенційну прибутковість різних ніш.
Хочете монетизувати свої навички? Знаходьте затребувані послуги та створюйте успішні пропозиції.
Відеоінструкція по курсу
Подивіться, як усе працює
Детальна структура курсу
Можливості курсу
Швидкий результат
Можливості курсу
Повний супровід
Працює у 2025
Тисячі учнів
Персоналізований підхід
Вивчаємо ваш рівень — і пропонуємо ідеальне навчання
🔗 Підключення до CRM
Підключення всіх каналів
🤝 Доступ до спільноти
Допомога на кожному етапі `
Отримайте програму навчання
Відео-кейси
Враження учнів 1
Враження учнів 2
Що входить у програму?
📋
Онлайн-запит
Відправляєте заявку
🔍
Визначення цілей
Формування індивідуального плану
⚙️
Початок шляху
Супровід в навчанні
🎓
Відео
Зв’язок з ментором
🤝
Підтримка
Допомога в будь-який момент
Питання по оплаті і доступу
Аналізуйте тренди, власні інтереси та потреби ринку. Використовуйте інструменти для дослідження попиту.
Онлайн-платформи, соціальні мережі, виставки, власне оточення. Звертайте увагу на проблеми, які потребують вирішення.
Прибутковість, конкуренція, сезонність, простота логістики, унікальність пропозиції.
Аналіз ключових слів, опитування цільової аудиторії, тестові продажі, дослідження конкурентів.