RoboGPT
Готове рішення для обробки замовлень клієнта через особистий кабінет на сайті. Система створена для обробки як замовлення товарів, так і послуг. Платформу можна використовувати для продажу b2b, b2c або як платформу послуг. Основна мета – оперативна та якісна обробка замовлень клієнтів.
На платформі є три ролі: клієнт, менеджер пункту, головний менеджер. Дане рішення є платформою для автоматизації типових бізнес-процесів: пошук продукту, оформлення замовлення, виконання та відстеження замовлення, фіксація оплати, зведена аналітика.
Клієнт створює замовлення товарів або запит на послугу в межах платформи. Це замовлення або запит потрапляє до менеджера пункту та привязується до цього пункту. Менеджеру іншого пункту він недоступний. Замовлення обробляється, фіксується оплата за нього. Оплата можлива частками або балами. Бали нараховуються клієнту за здійснені операції та кількість їх може змінюватися в залежності від рівня. Функція управління нарахуванням балів знаходиться в кабінеті головного менеджера. Також головному менеджеру доступна історія всіх замовлень та послуг, та фінансова аналітика системи.
У особистому кабінеті користувачів зберігається інформація їх дій на платформі. Навіть якщо замовлення скасовано, воно отримує існуючий статус, але не видаляється з системи. На платформі передбачена система сповіщень. Всі зміни відображаються в кабінеті користувачів через систему сповіщень. Якщо необхідно сповіщення можна підключити в телеграм.
У бізнес-логіці платформи не закладено баланс користувачів. Менеджер пункту просто фіксує факт оплати через розрахунковий рахунок і відзначає відповідний статус замовлення. Але система дозволяє ввести можливість оплати всередині платформи, інтегруючи платіжний шлюз.
Рішення реалізовано на базі платформи Falcon Space. Основна перевага — це можливість швидких змін (додавання ролей, зміна бізнес-логіки, кастомізація існуючих кабінетів. Для внесення правок потрібно знати тільки MS SQL (бізнес-логіка та обробка даних) і Bootstrap 4 (стилізація).