Mycroft Assistant
Майкрофт Ордер Ассістент — це система для вирішення проблем управління постачанням. Підключаєте до системи обліку. Рішення збирає дані та підбирає оптимальний алгоритм аналізу. Автоматично формує прогноз продажів та потреби в поповненні запасів. Результат: оптимально сформоване замовлення постачальнику на поповнення складських запасів.
Завдяки управлінню постачанням, можна швидше зрозуміти в якій кількості та що доставити, щоб уникнути out-of-stock і появи неліквідів.
Аналізує запаси: можна побачити, наскільки раціонально використовуєте засоби. Звіти покажуть поточний стан складу.
Основні переваги:
- Можливість вирішити проблему постачання, а не абстрактна аналітика.
- Ефективна робота для некваліфікованого користувача.
- Доведений економічний ефект.
- Унікальні експертні алгоритми та методи роботи.
- Хмарне рішення. Швидкість інтеграції та початку роботи.
Результат використання:
Відділ продажу забезпечений оптимальним обсягом товарів. Збільшення прибутковості — немає втрачених продажів. Зростання рівня сервісу — задоволені покупці.
Раціональне використання засобів. Звільнення оборотних засобів в запасах. Зниження потреби в робочій силі. Оптимізація використання складських площ.