ABM Inventory







ABM Inventory — це комплексна система управління запасами на підприємстві. Успішно використовується у рітейлі та дистрибуції. Сервіс дозволяє автоматично розраховувати необхідний рівень запасів за кожним SKU, на кожній точці зберігання, відповідно до фактичних коливань попиту.
Автоматизація запасів у ABM Inventory дозволяє відстежувати динаміку продажів, пропущених продажів, запасів та їх надлишків по всій компанії, кожному складу, магазину та постачальнику. Оптимізація досягається простою та точною системою звітів. Звіти виводяться у компактному вигляді, дозволяючи оцінити картину в цілому і, за потреби, заглибитися в деталі. Доступно більше 40 звітів для вирішення конкретних завдань.
- Щоденне автоматичне визначення буфера у звязку зі зміною реального споживання кожного SKU для кожної точки зберігання.
- Щоденно автоматично за кожним SKU аналізуються фактичні продажі, оцінюються надлишки та брак на кожній точці зберігання, враховуються специфічні умови поставки. На основі цих даних система формує замовлення постачальникам.
- «Брак товарів TOPmover» сигналізує про недостатній запас ключових товарів, які генерують основний обіг (до 80%) та ризик пропущених продажів. Менеджер приймає профілактичні заходи для вирівнювання забезпечення товаром точки зберігання.
- Звіт про точність виконання замовлень постачальниками з інформацією про кількість замовлених та поставлених товарів.
- Динаміка запасів компанії. Щотижня система автоматично розраховує ефективність управління запасами в цілому та в кожній точці зберігання. Як змінюється ситуація та що впливає на ці зміни.
- Аналіз пропущених продажів. Аналіз браку товару в кожній точці зберігання та їх вплив на фінансові результати компанії.
- Звіти з тенденціями за останні 6 та 52 тижні та детальні звіти з вказівкою позицій, які створили найбільше пропущених продажів та надлишків на останньому тижні.
Відгуки
Як користувач, можу сказати, що сервіс вартий уваги. Зручний інтерфейс, все інтуїтивно зрозуміло. Підтримка працює швидко, допомогли вирішити моє питання. Рекомендую!
Крутий сервіс! Все інтуїтивно зрозуміло, працює швидко. Нарешті знайшов те, що шукав! 👍
Ок, вот:”Ну, софт как софт. Работает и ладно. Особых восторгов не вызвал, но и ругать не за что.”
ABM Inventory? Ну, нормальна CRM, працює стабільно. Нічого особливого, але й не глючить. Можна користуватись.
ABM Inventory – надійний інструмент для обліку та CRM. Рекомендую.
Класний сервіс ABM Inventory! Все чітко, радий співпрацювати! 👍
ABM Inventory – отличная CRM! Как владелец бизнеса, могу сказать, что система помогла наладить учет и контроль запасов. Интуитивно понятный интерфейс и оперативная поддержка – однозначно рекомендую!
ABM Inventory – це зручний інструмент для управління відносинами з клієнтами. Його простий інтерфейс та інтуїтивно зрозумілі функції дозволяють легко відстежувати взаємодію з клієнтами, планувати зустрічі та автоматизувати рутинні задачі.Особливо мені сподобалось те, як він інтегрується з іншими додатками, такими як електронна пошта та календар. Це дозволяє мати всю важливу інформацію в одному місці та підвищувати продуктивність.Хоча в програмі є деякі функції, які можна покращити, загалом ABM Inventory – це надійне рішення для менеджменту CRM. Рекомендую її тим, хто шукає простий та ефективний спосіб керувати своїми клієнтськими відносинами.
ABM Inventory – це високоякісне програмне забезпечення, яке значно полегшило управління моїм складом. Його користувацький інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, що дозволяє легко орієнтуватися в програмі. Функціональність програми чудова, вона дозволяє відслідковувати запаси, керувати замовленнями та отримувати вичерпні звіти. Завдяки ABM Inventory я маю повний контроль над своїм складом і можу оптимізувати його для підвищення ефективності.