Як аналізувати товарні креативи?

Секрети ефективного аналізу рекламних матеріалів для товарів

Ця пропозиція закінчиться через:

днів

00

годин

хвилин

секунд

 

FREE 

Звичайна ціна:

1999

 грн

БЕЗКОШТОВНО 

0 грн

* залишилось 7 безкоштовних реєстрацій

Чому варто користуватись SPY-сервісом?
Аналізуйте рекламу конкурентів у Facebook
Збільште ROI, виявляючи найефективніші підходи.
Відкривайте нові перспективи для рекламних кампаній.
Уникайте неефективних рекламних матеріалів.
Отримуйте чіткі дані про ключові показники.
Переваги CRM
Кому підходить SPY-сервіс?
Маркетологи, арбітражники, власники бізнесу, рекламодавці, e-commerce, SMM-фахівці
Розуміння, що залітає у рекламі, критично важливе для збільшення продажів. Дізнайтесь, як розібрати успішні приклади.
Шукаєте натхнення та хочете створювати візуально привабливі рекламні матеріали, які працюють? Ми допоможемо!
Зрозумійте, як вимірювати ефективність рекламних кампаній та максимізувати ROI. Економте час та гроші!
Оптимізуйте свої рекламні кампанії, базуючись на даних та аналізі успішних візуальних рішень ваших конкурентів.
Зробіть свій контент більш вірусним та залучайте більше клієнтів, вивчаючи тренди у візуальній рекламі.
Як працює сервіс
Ознайомче відео
Демонстрація пошуку креативів
Що ви зможете робити
Перевірені результати
Що ви зможете робити
Аналіз рекламних кампаній
Оновлена база реклами
Досвідчені аналітики
Стартуйте безкоштовно
Доступ до креативів без обмежень на старті
🔗 Всі інструменти доступні онлайн
Зрозумієте принципи FB/IG реклами
🤝 Опануєте аналітику реклами
Побачите приховані зв’язки рекламних кампаній
Перейти в аккаунт
Розбори товарів, що продаються
Реальні приклади креативів, що продають 1
Реальні приклади креативів, що продають 2
Чи є безкоштовний доступ?
📋
Реєстрація
Ви натискаєте кнопку та переходите на сайт
🔍
Можливості сервісу
Кабінет користувача
⚙️
Аналіз креативів
Переглядаєте креативи конкурентів
🎓
Тестування
Переглядаєте тренди реклами
🤝
Підтримка
Підтримка користувачів
Питання по роботі сервісу
Звертайте увагу на текст, зображення/відео, заклик до дії та загальне враження. Чи привертає увагу?
Дивіться на залученість: лайки, коментарі, поширення. В LP-SPY є фільтри по KPI
Аналізуйте, що зараз популярно: теми, візуальні стилі, формати. LP-SPY їх показує
В LP-SPY! Переглядайте креативи конкурентів, експериментуйте з їхніми успішними рішеннями.