Моё дело
«Моя Справа» — це інтернет-бухгалтерія для ведення обліку самостійно. Кожному з клієнтів безкоштовно доступні консультації експертів різних галузей, є індивідуальне навчання, а також інтеграція з банками. Компанія несе матеріальну відповідальність.
Сервіс включає в себе податковий, кадровий та бухгалтерський облік, оформлення первинних документів, управління угодами та контрагентами.
Документи та операції в хмарі. Будь-який документ можна скласти та заповнити за кілька кліків. «Моя Справа» нагадає про дату подачі податків, документів, розрахунків, а також розрахує податки та надішле звітність. Є можливість перевірити контрагента, звіритися з податковою, виставити рахунок для оплати банківською карткою без підключення еквайринга. В сервісі доступно більше 10 тисяч онлайн бланків договорів та документів, а також українське законодавство.
Автоматичний обмін виписками та платіжними дорученнями між «Моя Справа» та вашим розрахунковим рахунком. Доступна та оцінка бізнесу за допомогою діаграм та графіків.
Що можна знайти в системі «Моя Справа»?
- Підтримка ФОП та ТОВ.
- Підтримка УСН, ЄСВ, ПСН, ОСНО та торговий збір.
- Розрахунок податків та внесків.
- Формування та відправка звітності (ДФС, ФСС, ПФР, Укрстат).
- Електронний підпис в хмарі (ЕП).
- Управління рахунками, актами, накладними, договорами та контрагентами.
- Зарплата та кадри.
- Обмін даними з банками в онлайн-режимі.
- Консультації експертів у цій галузі.
- Більше 20 тисяч нетипових форм документів.
- Управління складом.
- Спільна робота співробітників з управлінням правами доступу.
- Бізнес-аналітика.
- Управління кількома компаніями в одному аккаунті.
- Підключення віддаленого бухгалтера до спільної роботи.
- СМС сповіщення.
- Перевірка контрагентів за держ.реєстрами та надання рейтингу.
- Довідково-правова система.