Teamcheck
Teamcheck — сервіс встановлення завдань і планування денної активності для співробітників на дистанційній роботі. Сервіс має спрощений інтерфейс, що дозволяє співробітникам оперативно встановлювати завдання, делегувати їх при потребі та переглядати завдання інших співробітників. Підходить для команд, зайнятих у роботі за компютером: співробітники відділу маркетингу, HR-спеціалісти, аналітики та інші спеціалісти.
Завдяки мінімалістичному інтерфейсу співробітники можуть не відволікатися від основної роботи. Список завдань у Teamchek виконаний у вигляді чек-листа. Завдання мають тільки назву і невеликий опис. Зазвичай співробітник повинен на початку дня скласти план і запустити його в роботу за допомогою окремої кнопки. Якщо співробітнику потрібно зробити перерву, то він може натиснути на кнопку «паузи». При невиконанні денного плану, користувач може перенести завдання на наступний або інший день.
Teamchek — командний інструмент. Спільна робота тут виконана у вигляді перегляду завдань колег, створення нових завдань співробітникам, оцінювання завдань за допомогою «Лайків». Керівник команди або проекту може переглядати заплановані на день завдання співробітників, може створювати і призначати на них нові завдання, і по закінченню дня переглядати результативність роботи та їх емоційний стан.
Особливості Teamcheck:
- Система тегів.
- Повтори завдань.
- Тижнева аналітика за запитом.
- Планування
- Особисті коментарі до завдань.