Первый ОФД
Перший ОФД — це інструмент для автоматизації бізнесу та оператор фіскальних даних. Допомагає перейти на новий порядок за 54-ФЗ набагато швидше, модернізувати каси, налагодити роботу з торговельними точками та електронним підписом.
Можливості платформи:
- Контроль обсягів продажу.
- Контроль пробитих чеків.
- Контроль середнього чека.
- Дані для формування програм лояльності та крос-маркетингу.
- Важливі події в роботі ККТ.
- Зіставлення даних кас з внутрішніми системами.
Відгуки
Класний сервіс! Зручний та швидкий! 👍
Працює, норм. Нічого особливого, але й не глючить.
Зручний та надійний сервіс! Відмінно оптимізує робочі процеси, значно підвищує продуктивність. Рекомендую!
Це просто бомба! Зручно, швидко, ідеально! 🔥
Я розчарований. Софт глючний, інтерфейс – жах. Постійно вилітає, підтримка не відповідає. Марна трата грошей. Не рекомендую.
Та ну, цей софт? Та норм, в принципі. Працює собі, як годинник. Особливих нарікань немає. Свою роботу робить, а мені більше й не треба.
Перший ОФД пропонує ефективні рішення для керування відносинами з клієнтами. Впровадження цих CRM-систем дозволило нашій компанії оптимізувати процеси продажу, обслуговування та підтримки клієнтів. Удосконалений інтерфейс та інтуїтивно зрозумілі функції сприяли підвищенню продуктивності та задоволеності клієнтів.
Професійний сервіс
